Goede ervaring, werk is uitstekend uitgevoerd. Alleen de communicatie (verwachtingen over uitvoering/uitgebreidheid offerte) zou nog iets beter kunnen.Joost uit Bergschenhoek
Een Vakman!
Klus, volledige renovatie van toiletruimte, binnen gestelde tijd geklaard. Conform wens en verwachting.
Bij kleine lekkage onder toiletpot na een paar dagen, de dag na de melding present om te herstellen!
Klasse, kortom onze aanbeveling hoor!Michael uit Rotterdam
Harde werker die in overleg de klus uitvoert.H.c. uit Zoetermeer
Wij hadden een aantal kleine onderhoud reparatieklussen te doen. Aangezien de dichtstbijzijnde klussenier in Berkel niet meer beschikbaar was kwamen we via de website in kontakt met Ron Janssen. Alles is netjes volgens afspraak uitgevoerd.T uit Berkel en Rodenrijs
Prima. Al twee dagen na de offertebevestiging is het werk snel en vakkundig uitgevoerd. Enig minpuntje was dat er nog spijkers op het terras lagen, anders had hij ook voor de uitvoering een 10 gescoord.T uit Berkel en Rodenrijs
Duidelijke afspraken, keurig week afgeleverd.Joyce uit Rotterdam
Zeer vakkundig, meedenkend, proactief.Paula uit Nieuwerkerk aan den IJssel
Een vriendelijke en betrouwbare man die waarmaakt wat hij beloofd. Hij werkt netjes en accuraat en komt zijn afspraken na. Het opgeleverde werk is naar volle tevredenheid uitgevoerd. Wanneer we nog een keer een vakman nodig hebben zal ik hem zeker bellen.MARQUERITA uit Delft
Ron Janssen is een vriendelijke man die zijn afspraken nakomt. Hij werkt gedegen en netjes. Hij is flexibel in het omgaan met wensen t.a.v. de verbouwing en geeft advies.Karin uit Berkel en Rodenrijs
goede ervaring gehad met hem!Ilona uit Bergschenhoek
Prettig, vriendelijk, oplossingsgericht en snel!!!Rob uit Berkel en Rodenrijs
Ik ben bizonder tevreden over de werkzaamheden van dhr. Janssen.Complimenten o.a. van mijn familieleden, omtrent het afhangen van een hardhouten deur in mijn woonkamer.William uit Berkel en Rodenrijs
Ron is een rustig persoon die goed doorgaat en verstand heeft van wat hij doet,kortom een vakman .Ik was heel erg tevreden over het resultaat.Marjo uit Bergschenhoek
PrimaSandra uit Bergschenhoek