Ron heeft bij ons een verbouwing gedaan die uit twee delen bestond, en de tuin opgehoogd. Om alles goed te laten verlopen, moest deze verbouwing in een bepaalde volgorde. Ik had zelf al alles uitgedacht, en Ron kwam zelf ook met ideeën en andere/beter oplossingen. Dat stelde ik zeer op prijs! Ik kan het wel bedenken, maar het moet wel uitvoerbaar zijn. Naderhand moesten er toch nog wat kleine dingen veranderd of aangevuld worden, maar ook dat was geen probleem.W. uit Gouda
Ron is een vakman bij uitstek en heeft prachtig werk geleverd. Ron is zijn afspraken nagekomen en was transparant over de kosten van meerwerk.Nathalie uit Zoetermeer
Betrouwbaar, doet wat er gevraagd is. Werkt netjes.Anita uit Rotterdam
Wij zijn zeer tevreden met Ron. Onze berging is nu een mooie lichte (kinder)kamer.
Voor een andere klus in huis nemen wij zeker weer contact op met hem.
Het was vooral fijn om te horen: "Ik ga pas weg als jullie helemaal tevreden zijn." Dat was een geruststellend idee.Paula uit Nieuwerkerk aan den IJssel
Ron heeft de werkzaamheden correct uitgevoerd, ik ben zeer tevereden.
Ik ben zeker voornemens om Ron voor meerdere klussen te contacten.Astrid uit Rotterdam
zeer tevreden, hij is vriendelijk, houdt zich aan afspraken, en denkt ook goed mee voor mogelijke oplossingen. bij een volgende klus zou ik weer deze klussenier vragen.E uit Zoetermeer
betrouwbaar/vakmanschap.Rob uit Bergschenhoek
Goed!Sebastiaan uit Bergschenhoek
VakmanJ uit Bergschenhoek
Ron is een echte vakman en werkt professioneel.REM uit Bergschenhoek
Dit keer ging het om vervanging van mengkraan in de keuken. Duidelijke offerte.Vakkundig geinstalleerd. Prettig contact.G.P. uit Delft
Ron is een rustige harde werker. Die zijn afspraken nakomt en gedegen werk levertWanda uit Bergschenhoek
Ron is een betrouwbare man die prima zijn werkzaamheden uitvoert en goed inschat hoelang een klus duurt.T. uit Berkel en Rodenrijs
Goed,een vriendelijke man met veel ervaring en levert goed en netjes werk af.Tine uit Bergschenhoek