PrimaSandra uit Bergschenhoek
Erg goed, we zijn heel tevreden met zijn werkzaamheden en adviezen. We zouden hem zo weer inhuren.
Verbeterpunt:er zaten soms kleine foutjes in de offerte,waar we op moesten letten.S. uit Bleiswijk
Zakelijk professioneel beleefd contact. Klussen uitstekend uitgevoerd.Marij uit Bergschenhoek
Prima advies, goede oplossingen voor specifieke problemen, punctueel, accuraat. Geod vakmanschap en prettig in de omgang uit Zoetermeer
Een vriendelijke en betrouwbare man die waarmaakt wat hij beloofd. Hij werkt netjes en accuraat en komt zijn afspraken na. Het opgeleverde werk is naar volle tevredenheid uitgevoerd. Wanneer we nog een keer een vakman nodig hebben zal ik hem zeker bellen.MARQUERITA uit Delft
Prima man, zonder poespas gewoon netjes het karwei klaren. vrgrv HenkHenk uit Bergschenhoek
Hard werkende betrouwbare man. We konden hem met een gerust hart alleen in onze woning aan het werk laten. Hij dacht vooraf mee bij de plannen en gaf ruimte tot bijstelling tijdens de uitvoering. Leverde het werk in goede harmonie en conform afspraak op.Paul uit Bergschenhoek
- Denkt mee
- Pro-actief verbeteringen voorstellen
- Kwaliteit leveren bij gevraagd werkLaurens uit Bleiswijk
Ron is een echte vakman en werkt professioneel.REM uit Bergschenhoek
Prettig, vriendelijk, oplossingsgericht en snel!!!Rob uit Berkel en Rodenrijs
Zeer positief, meedenken, komen met oplossingen. Kortom zeer tevreden.Arie uit Rotterdam
zeer tevreden, hij is vriendelijk, houdt zich aan afspraken, en denkt ook goed mee voor mogelijke oplossingen. bij een volgende klus zou ik weer deze klussenier vragen.E uit Zoetermeer
Goed,een vriendelijke man met veel ervaring en levert goed en netjes werk af.Tine uit Bergschenhoek
Ron heeft bij ons een verbouwing gedaan die uit twee delen bestond, en de tuin opgehoogd. Om alles goed te laten verlopen, moest deze verbouwing in een bepaalde volgorde. Ik had zelf al alles uitgedacht, en Ron kwam zelf ook met ideeën en andere/beter oplossingen. Dat stelde ik zeer op prijs! Ik kan het wel bedenken, maar het moet wel uitvoerbaar zijn. Naderhand moesten er toch nog wat kleine dingen veranderd of aangevuld worden, maar ook dat was geen probleem.W. uit Gouda
Erg tevredenHerman uit Berkel en Rodenrijs